Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

czech slovak

 

OZNAMOVACÍ POVINNOST EET
Podle zákona č. 112/2016 Sb. o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin

 

Všechna práva vyhrazena. Kopírování částí nebo celého obsahu webu včetně jeho textů a stylizací, grafických prvků a fotografií je povoleno pouze se souhlasem provozovatele. Fotografie použité jako hlavní fotografie produktů a fotky jednotlivých barevných variant na webu jsou majetkem provozovatele, jednotlivé části fotografií a fotografie v detailu produktu jsou majetkem výrobce. U značky NEYWER jsou majetkem provozovatele i jednotlivé fotky v detailu zboží.

NOVINKY

arr3NEJLEVNĚJŠÍ DOPRAVNÉ 49,-  Vážení zákazníci, své objednávky si nyní můžete nechat zasílat za nejlevnější dopravné 49,- Kč s...

AKCE / SLEVA

KONTAKTY

www.freestyle-dance.cz
info@freestyle-dance.cz
tel: 725 649 007, 725 279 951
napište nám
Kamenná prodejna - Školní 1000/21, Teplice

DOPRAVA A PLATBY


JAK U NÁS MŮŽETE PLATIT?


 

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ NA PRODEJNĚ ZDARMA

Informace o kamenné prodejně, otevírací době, možnostech platby na prodejně najdete zde

Platby PŘEDEM NA ÚČET – platbu zasílá kupující na bankovní účet prodávajícího bankovním převodem. Podklady k platbě obdrží ihned po odeslání objednávky na e-mail uvedený v objednávce. Zboží je expedováno zpravidla ještě v den připsání peněz na účet (max. den následující) a doručeno následující pracovní den.

Uvádíme i možnost dodání na Slovensko, ale doporučujeme našim slovenským zákazníkům objednávat na našem slovenském e-shopu www.freestyle-dance.sk, který nabízí více způsobů platby i dopravy. Pokud zákazník přesto provede objednávku na českém e-shopu, bude jeho objednávka následně převedena na slovenský e-shop a zákazník obdrží nové potvrzení objednávky společně s platebními podklady v EUR.

Platba předem na účet není zpoplatněna.

Platby DOBÍRKOU - zboží, které je skladem, expedujeme ještě v tentýž den, pokud nepřijde objednávka později odpoledne, kdy už balíky svezl dopravce. V takovém případě odešleme hned následující den. Hodnotu objednávky hradí zákazník dopravci hotově.

Příplatek za dobírku je 30,- Kč u  všech dopravců.


PLATBA KARTOU

platební brány GO PAY

Platit můžete platebními kartami:

 

Vysoká bezpečnost GoPay platební brány je doplněna bezpečnostními standardy typu 3D-Secure stanovené karetními asociacemi VISA a MasterCard, Vaše platba je tedy řádně zabezpečena!

Po dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu s předvyplněnými podklady k platbě, zadáte číslo karty a kontrolní kód a platbu dokončíte. Poté se zobrazí potvrzení, že platba proběhla v pořádku. My máme informaci o tom, že platba proběhla, a zboží Vám můžeme ihned odeslat, jeli-skladem.

OBJEDNÁVKY V HODNOTĚ OD 5000,- NELZE PLATIT PLATEBNÍ KARTOU

V PŘÍPADĚ, ŽE OBJEDNÁVÁTE ZBOŽÍ, KTERÉ NENÍ SKLADEM A NECHCETE ČEKAT NA NAKLADNĚNÍ, NEPLAŤTE OBJEDNÁVKU KARTOU ANI ON-LINE PLATBOU.

 


ONLINE PLATBY
platební brány GO PAY

Nově můžete využít online platby, které umožňují platbu předem na účet v návaznosti na platební bránu.

Online bankovní převody díky tzv. bankovním tlačítkům nabízí bezpečnou, komfortní a okamžitou platbu z Vašeho účtu. Výhodou je, že Váš platební příkaz je již před vyplněn, čímž se vyvarujete chybného zadaní. Tento způsob je rychlejší a pohodlnější než klasická platba z účtu. Výhodou oproti platbě klasickým převodem je to, že my máme ihned informaci o tom, že platba proběhla, a zboží Vám můžeme ihned odeslat, jeli-skladem.

Platit tímto způsobem můžete máte-li účet u těchto bank:

- Raiffeisenbank = ePlatby


- mBank = mPeníze


- Komerční Banka = Moje Platba


- Fio Banka

FIO BANKA

- Česká spořitelna = Platba 24

Česká spořitelna - platba 24

 

Platby přes go pay nejsou zpoplatněny.

OBJEDNÁVKY V HODNOTĚ OD 5000,- NELZE PLATIT ON-LINE PLATBOU

JAKÉ MŮŽETE VYUŽÍT ZPŮSOBY DORUČENÍ?



DOPRAVA ČESKOU POŠTOU

 

Česká pošta Balík na poštu a Balík do ruky

Česká pošta opět od 1/2018 plošně zdaražovala, což se promítlo i do cen poštovného na našem eshopu.
Česká republika

Cena poštovného u objednávky od 1,- do 2.000,- Kč je 99,- Kč - zásilka odchází jako BALÍK NA POŠTU nebo jako BALÍK DO RUKY .

 

BALÍK NA POŠTU = VYZVEDNĚTE SI HO, KDY SE VÁM TO HODÍ (úložní doba na poště je 7 dní)

  • vhodné pro případ, že víte, že nebudete doma = balík nebude doručovat nosit k Vám domů, ale bude rovnou připraven k vyzvednutí na poště

Dodání zboží prostřednictvím České pošty, a.s. Zboží je odesláno a doručeno zpravidla druhý den, nebo den následující. Informaci o odeslání obdržíte na mail uvedený v objednávce společně s elektronickou fakturou v den odeslání. Zásilka bude uložena na odpovídající pobočce České pošty, kde bude připravena k vyzvednutí. Informaci o uložení Vám Česká pošta odešle prostřednictvím SMS a e-mailu.
O datu dodání společně s č. balíčku budete informování SMS od České pošty.

 

BALÍK DO RUKY = PŘIJDE ZA VÁMI KAM JEN BUDETE CHTÍT

  • vhodné pro případ, že víte, že budete doma, v práci, na chatě... = balík Vám až tam přinese poštovní doručovatel

Dodání zboží prostřednictvím České pošty, a.s. Zboží je odesláno a doručeno přímo na adresu uvedenou v objednávce zpravidla druhý den, nebo den následující. Informaci o odeslání obdržíte na mail uvedený v objednávce společně s elektronickou fakturou. Pokud nebudete zastiženi na dodací adrese, bude zásilka uložena na nejbližší pobočce České pošty, kde si ji budete moci vyzvednout (úložní doba na poště je 7 dní). Informaci o uložení naleznete ve schránce.

 

!!! PŘI OBJEDNÁVCE NAD 2.000,- Kč JE DOPRAVA ZDARMA !!!

Slovensko
Na Slovensko a do Německa využíváme dopravce GLS (viz níže).

 

ZASLÁNÍ PŘES ZÁSILKOVNA.CZ

Zásilkovna.cz

Přinášíme Vám také jednu z alternativ levnější dopravy, a to nechat si zboží zaslat na některé z výdejních míst Zásilkovna.cz 

Jak zvolit výdejní místo?
V nákupním košíku zvolte způsobu dopravy a způsobu platby a klikněte dole vpravo na tlačítko "OBJEDNAT" zobrazí se nové okno s možností pro výběr výdejního místa, kde si můžete balíček vyzvednout. Je zde uvedená přesná adresa, otevírací doba a kontakt na výdejní místo. O odeslání zásilky budete infomováni SMS zprávou.

Více podrobností zde.

Cena dopravy při objednávce od 1 do 2000 Kč je 49,- Kč .

!!! PŘI OBJEDNÁVCE NAD 2.000,- Kč JE DOPRAVA ZDARMA !!!

A JAKÉ JSOU DODACÍ PODMÍNKY?



VÝHODY VYUŽITÍ ČESKÉ POŠTY

PŘESNÉ INFORMACE O ZÁSILCE

Po předání zásilky České poště obdržíte SMS a e-mail s č. balíku a informací o expedici. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.postaonline.cz/trackandtrace. Výhodou České pošty je, že Váš balík může počkat na vyzvednutí na pobočce České pošty, pokud nejste zastiženi doma. O datu dodání společně s č. balíčku budete informování SMS od České pošty. Zboží je také doručeno druhý den po předání dopravci.

VÝHODY VYUŽITÍ VÝDEJNÍCH MÍST ZÁSILKOVNA.CZ

PŘESNÉ INFORMACE O ZÁSILCE

Patří mezi nejlevnější způsob dopravy v naší nabídce. Po zadání zásilky do systému Zásilkovna.cz obdržíte SMS a e-mail s č. balíku a informací o expedici. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce http://www.zasilkovna.cz/obcane/vyhledavani. Váš balík bude čekat na vyzvednutí na výdejním místě zvoleném v objednávce. Úložní doba je 7 dní a je možné ji na žádost prodloužit. O možnosti vyzvednutí budete informování SMS zprávou, která bude obsahovat 5ti místné heslo, které je nutné sdělit při výdeji zásilky. Zboží na výdejní místo doručeno zpravidla následující pracovní den po odeslání.

NEPŘEVZETÍ ZÁSILKY, PŘEVZETÍ A REKLAMACE ZÁSILKY



Kupující je o odeslání zásilky informován e-mailem a SMS, ví tedy, že má zásilku očekávat. Pokud zásilku nebo informaci o jejím uložení na výdejním místě neobdrží od dopravce/doručovatele max. do 5-ti pracovních dnů, ověří si stav zásilky u prodávajícího e-mailem, přes on-line chat nebo telefonicky. Vzhledem k tomu, že se objednávka stává při svém dokončení závaznou a kupující odsouhlasil obchodní podmínky, nepřevzetím zásilky je povinen uhradit prodávajícímu vzniklé náklady s marnou dopravou. Jakmile se zásilka prodávajícímu vrátí, kontaktuje kupujícího telefonicky a e-mailem. V případě, že má kupující o nové doručení zájem, vyzve ho prodávající k úhradě zásilky předem bankovním převodem při čemž jsou kupujícímu doúčtovány náklady na marnou dopravu. Pokud kupující o zboží zájem nemá, nebo tuto výzvu ignoruje, je povinen prodávajícímu uhradit vzniklé náklady na marnou dopravu, o jejíž výši a způsobu úhrady je kupující informován e-mailem.
POKUD KUPUJÍCÍ VZNIKLÉ NÁKLADY NA MARNOU DOPRAVU PRODÁVAJÍCÍMU NEUHRADÍ, BUDE TATO POHLEDÁVKA POSTOUPENA K VYMÁHÁNÍ.

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči nebo pracovníkovi České pošty, řidiči dopravce, pracovníkovi výdejního místa Zásilkovna.cz. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení. Budeme rádi, pokud nás o takové situaci budete informovat... více v sekci REKLAMAČNÍ ŘÁD.

Sekce Doprava a platby je nedílnou součástí Obchodních podmínek stejně jako sekce Jak nakupovat?